CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 17, 2011

Entry Takde Tajuk

tik tok tik tok...
sedar tak sedar tinggal lagi lebih kurang 40 hari saje lagi aku di bumi Sintok..
perasaan? suka? gembira? sedih?
suka sebab tak payah nak mengadap buku.. :)
sedih sebab berpisah ngn kawan kawan. :(
tah bila agaknya dapat datang sini lagi kan..
nanti mesti rindu nak nyanyi lagu Biru Warna.. :)

sepanjang 3 tahun dok sini memang banyak lagi tempat sebenanya yang aku tak abes melawat, merayau, meronda, melepak dan macam macam me lagi..
kadang kadang g alor setar pon leh sesat.. =.=''
tasik jitra, lai huat garden (tatau ejaan), yang dekat dekat pon lum g lagi..
ouhhh...teruknyaaa..

jangan kata yang area canglun jitra suma tu, UUM ni pun tak abes pusing lagi..
ekceli bukan malas, tapi tak sempat.. (padahal ko balik kelas terus tido.. :P )
awal sem tu punya la semangat kemain nak wat semua aktiviti yang ada kat UUM nih..
da ujung ujung sem ni punya la liat.. =.=''

bulan 6 ni jadual hidup akan  berubah..
kalau sekarang bangun pagi pagi nak g kelas..
pasni bangun pagi pagi g kerja pulak..
suasana pun da berubah..
macam macam perasaan da sekarang ni..

apa apa pun sepanjang hidup di bumi Sintok ni banyak mengajar aku tentang kehidupan, persahabatan, kasih sayang dan banyak lagi la..semoga apa yang terbina di sini dapat diteruskan walaupun kita jauh lepas ni.. :)

5 comments:

putrifayad said...

huhuhu..
tbe2 rse sedih bile bce n3 nih..
lagi 40 ari je lagi?huhhh..lagu biru warna..;(

gaung said...

banyak habiskan masa dengan bergayut di pokok pokok kot..hehe

Nurul Yaqeen said...

@putrifayad: 40 ari je lg lebih kurang..sedih..huhuh.. :(

@gaung: hehe..dok pk aktiviti smpai tetido..tu yg xjd p mana2 tu.. :D

LiLohOnEy said...

sedihnya bila igt.

aku pn mety rndu ko nt syg :(

Nurul Yaqeen said...

@LiLohOnEy: mesti ko rindu nak dgr aku membebel kan? :D

aku pon mesti rindu ko..nnt aku kawen ko wajib dtg.. erk..tetiba ckp psl kawen lak.. :P