CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 6, 2011

c.u.r.a.n.g

Benarku mencintaimu..
Tapi tak begini..
Kau khianati hati ini..
Kau curangi aku..


Sakit kan bila kita tahu orang yang kita pertaruhkan untuk masa depan kita curang? sakit weh..aku da pernah rasa..erkk..siyesly..korang pun mesti ada yang pernah rasa kan? sama ada korang yang curang atau dicurangi.. yg mncurang tu mebi la kau tak rasa sakitnya tapi yang dicurangi tu..susah nak hilangkan trauma tu sebenanya..tu yang sampai ada macam macam kes..kalau yang masih peringkat kapel kapel ni sakitnya mungkin la tak sesakit pasangan yang da berkahwin..nauzubillah..

kau da ada pasangan yang cukup sempurna, yang memahami, tempat kau mengadu, yang menceriakan hari hari kau..apa lagi yang kau nak? kenapa mesti nak berskandal skandalan? kenapa mesti curang? tamak? femes? bagi kawan kawan kau salute? ohhh..ceteknya pemikiran kau.. (=.='') aku bukan jeles kau mempunyai ramai peminat atau skandal..tidak sama sekali..
.
yang si skandal pula, aku tak hairan la kalu kau tak tahu yang kekasehati kau tu milik orang..yang sangat mengkonpiuskan bila kau da tau die da ada kekasehati, tunang mahupun suami/isteri orang, kau still nak berebut..ouhhh..pelisss la..desperate sangat kah anda hingga mahu merampas kebahgiaan orang lain? anda tidak bole kah mencari kebahgiaan sendiri tanpa perlu melibatkan kesengsaraan orang lain? 

bila da kantoi, macam macam kau janji ngan kekasehati kau..nak berubah la, apa la, bla bla bla..tapi semua tu hanya dusta belaka..manes mulut kau tu memang terbaek semasa memujuk..bila  keadaan da cool kembali kau pun lupa janji janji manesmu itu.

aku memang sangat suka kalau golongan seperti ini kantoi..bukan mendoakan hubungan yang terbina itu musnah, tetapi supaya mereka lebih sedar untuk menghargai pasangan dan hubungan yang telah terbina itu.. sungguh, aku sangat sangat sangat membenci golongan seperti ini..rasa respek aku terhadap kau kau dan kau da takde..maafkan aku..aku bukan membenci kau, tapi sikap kau, perangai kau..kalau kau sayangkan hubungan kau ngn kekasehati kau, berubahlah..jika kau da tak nak, pulangaka lah hati dia..cukup cukup lah kau lukakan hati dia..

kesimpulannya, jauhkan lah diri dari gejala gejala yang tidak sehat seperti berskandal dan mengakibatkan kecurangan di dalam perhubungan..sekian terimakaseh.. 


p/s : bab paling emosi kalau di perkatakan..mahap..


5 comments:

LiLohOnEy said...

bg dia masa, ak pcaya dia akn berubah.

ak pcaya dlm ati dy cuma kau sorg.

ak syg hbgn korg, byk2 kn doa ye syg :)

yaqeen, sila kuat! :)

MDS said...

saya pon emosi ni.

Nurul Yaqeen said...

@lilohoney : mekaseh! tapi ni luahan hati sbg seorg kawan yg kesian melihat kwnnnya kena tipu..sedih.. T.T

@MDS: awak emosi nape?

gaung said...

perghh terbaca pulak kisah gini hari jumaat..ishh sedyh wooo.kisah skandal2 nie..perit sgt wooo

Nurul Yaqeen said...

@gaung: ha betul2..brt mata memandang, berat lg bahu memikul.. :(