CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 5, 2011

Kisah DURIAN




Da lama kepingin mau makan durian..
Kalo kat umah mesti da lama dapat makan..
Disebabkn aku dok hostel maka, memang payah la nak dapat kan..

Agaknya memang rezeki aku nak makan durian, 
Anis bagitau  dia nak g pasar malam, beli durian..
Aku pun ape lagi la, nak jugak la..
Mana leh lepaskan peluang..

Kami makan berlima..
5 biji durian..
Bila durian da depan mata, masing masing tengok je..
Semua tatau nak kopek..haha..
Tu la..kat umah nak harapkan mak abah je kopek..
Bila da jauh ni pandai pandai kau lah nak kopek camne..

Agak puas la makan tapi durian tu banyak tak elok..
Anis telah ditipu oleh abang penjual durian..
Dia bagi yang tak elok..
Mentang mentang gadis yang beli..
Senang je nak memperkotak katik kan kaum yang lemah tau..
Menci tauu! (gaya gedik) 




nampk menyelerakan kan?


kena gelakkan sebab biji durian terbelah


nampak tu? banyak busuk.. T_T



Sekian saja kisah durian saya.. (^_^)

5 comments:

sitinurunnabilah said...

jhaaaattt tol atok jual durian 2...grrrr

Nurul Yaqeen said...

kejam kan beliau? boikot die!

LiLohOnEy said...

arini ak npk lg org tu.

ak rasa nk baling je pala dy dgn kulit durian.

bg dy rasa akibat menipu.

urghh

Nurul Yaqeen said...

eh, kamu g pasa mlm lg kah?
fine xgtau.. T.T

LiLohOnEy said...

haha.

tetiba beliaw dtg, so kua ah.

pdhl nk g cmart je, kbtln singgah MC skali :p