CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 26, 2011

P.R.O.T.O.K.O.L.

Assalamualaikum..


Hari ni nak cerita pasal program yang aku g semalam (25 Feb 2011). Dari pagi sampai la tengahari kami, ( aku, Mimi, Kin dan Mira) berada di EDC, UUM Sintok (uni aku ade hotel tau).. kursus ni diwajibkan kepada semua pelajar semester akhir kolej perniagaan.. (ye, aku da tua, da final sem.. =.='' ) tapi pelajar yang bukan semester akhir pun bole datang..

Ekceli nama kursus ni kursus protokol..korang pernah g tak? kat kursus ni ada cikgu yang ngajar etika ketika kita menghadiri sesebuah majlis contohnya g dinner ke..cikgu ni aja dari hal yang sekecik keciknya sampai la hal yang sebesar besarnya..pada kita nampak je macam hal remeh tapi hakikatnya hal yang kecik kecik ni la yang membuatkan kita lebih sempurna dalam sesebuah majlis..

Kiranya kursus ni sangat la bermanfaat dan memberikan banyak info tentang tatacara semasa menghadiri majlis.. nanti senang la bila da masuk ke alam pekerjaan..rase konfiden je nak g majlis makan makan secara sopan ni..hehe..








Sangat berbaloi baloi datang ke kursus ni dengan bayaran hanya RM10..makanan yang super super sedap! dapat ilmu dan perut pun kenyang..hehe..kalo korang ada peluang pergi kursus yang camni, baek korang g..sangat berbaloi kot..


p/s: bulan depan g kursus finishing school lak! :)




No comments: